Pielęgnacja od kuchni, czyli Douglas, blogerki i kosmetyki

środa, października 15, 2014

Dzisiejszy wieczór spędzam sobie w domku, przy kubku gorącej kawki zbożowej, ale jak już tak sobie siedzę, to opowiem Wam krótko co robiłam wczoraj o tej porze. Otóż Ania i Kuba z bloga Fashionable, skrzyknęli naszą grupkę i zaprosili do perfumerii Douglas w gdyńskiej Rivierze. Tam zostałyśmy powitane przez baristów Starbucks, którzy bardzo energicznie opowiadali nam o smaku kawy i uczyli jej degustacji. Salwy śmiechu przy siorbaniu kawy (tak siorbaniu) niezapomniane. Dużo ciekawostek i pozytywna energia. Potem już część kosmetyczna. Obalałyśmy mity pielęgnacji skóry, czy składników jakie możemy znaleźć z kosmetykach. Sama ostatnio się troszkę borykam z moją skórą, więc mam nadzieję, że te wskazówki pomogą mi się z tym uporać. Bardzo interesująco prezentowały się kosmetyku Douglas Beauty System i Juvena (a jak pachniały!) oraz małe turkusowe, podobno cudowne czyli soniczna szczoteczka Foreo Luna Mini (wygląda cudne, masuje skórę sympatycznie, ale kosztuje zdecydowanie za dużo). Taki typowy babski wieczór, którego mi było trzeba. Zostawiam Was z dużą porcją zdjęć moich i Kasi (Innooka).














Przeczytaj też

4 komentarze

  1. Uwielbiam kawę ze Starbucksa :) A prezentacji i spotkania zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać spotkanie cudowne,aż zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę bo takie spotkania są super...może tym razem warto w większym gronie... 😊 POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive