Błysk

niedziela, listopada 23, 2014



Niedziela, w teorii dzień wolny, czas na relaks. W praktyce było z tym u mnie ostatnio różnie. W sumie od września nie pamiętam takiej typowo wolnej niedzieli, gdzie mogłabym się polenić. Przeczytać stos zaległych czasopism i nie mieć wyrzutów, że coś leży nie zrobione. Ale nie myślcie, że to jakaś tragedia, mordęga czy kara. To na własne życzenie i wszystko co robiłam i robię w swoim wolnym czasie sprawia mi frajdę. Po prostu nadszedł czas odetchnąć. 

Powiem Wam jedno. Najfajniejsze uczucie to czuć zmęczenie i zadowolenie z tego co się zrobiło, niż siedzieć w domu ze skrzywioną miną. Dlatego, zamiast marudzić, warto zrobić coś aktywnie. To może być spacer, pobawcie się z dziećmi, upieczcie babeczki, albo coś innego co sprawi Wam frajdę. Bo wiecie same, że zadowolona kobieta błyszczy jak najpiękniejsza biżuteria. 

Ja natomiast ogromnie się cieszę, że złapałam chwilę oddechu i mam teraz czas na nowe biżuteryjne projekty, dokończenie tego co zaczęte, czekało na moją chwilę łaski. A żeby nie być goło słowną, mam dla Was nowe kolczyki z odcieniach złota i beżu. Bogate, błyszczące, barokowe. Zdecydowanie na specjalną okazję!





Przeczytaj też

0 komentarze

Blog Archive