Czerń i złoto na święta

czwartek, grudnia 25, 2014



I stało się! Mamy święta! Grudzień zawsze jest szalony, ale w tym roku dał mi w kość. Zwłaszcza ostatni tydzień, który przechodziłam z gorączką.Nawet nie wiem kiedy udało mi się upiec jakieś ciasta. Resztę pomogła mi ogarnąć moja druga połówka. Jeszcze wczoraj byłam u lekarza. Skończyło się na antybiotyku, więc nici ze świątecznych likierów. A żeby tego wszystkiego było mało, to jeszcze wczoraj skręciłam sobie kostkę. Dlatego dziś w świątecznej piżamce i z zabandażowaną nogą, spędzam dzień pod kocykiem. Czytam zaległe gazetki i powiem Wam, że nawet jest fajnie. W końcu mam na papierze, że mogę się polenić, nic mnie nie goni. W sumie całkiem miłe święta!

A jak już jesteśmy w świątecznym klimacie to mam idealne błyskotki na tę okazję! Czerń i złoto zawsze eleganckie i na czasie. Tutaj zestaw dla niej i coś dla niego. Klipsy, wisior i spinki do mankietów. 








Przeczytaj też

3 komentarze

  1. Zawsze się zachwycam jak to wszystko jest idealnie równe i piękne wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplet! Fajnie jak mężczyzna "pasuje" do kobiety takimi detalami jak spinki do mankietów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealne połączenie czerni i złota :) i jeszcze można dopasować do siebie swojego mężczyznę :)

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive