Kolczyki Alexa

sobota, grudnia 06, 2014



No i mamy wieczór 6 grudnia. U wszystkich był już Mikołaj? Mam nadzieję, że tak. Do mnie też zajrzał i jestem bardzo zadowolona. Dziś też mogę Wam pokazać kolczyki, które choć nie wyglądają, są związane z dzisiejszymi Mikołajkami. Ale po kolei. 

W jednej z grup sutaszowych na Facebooku padł pomysł Mikołajkowych prezentów. Od razu mi się spodobał, ale w sumie zgłosiłam się na ostatnią chwilę. No i co by tu ładnego zrobić. Wierzcie mi, że wena magicznie gdzieś uleciała. Podejmowałam parę prób, a wierzcie mi prucia było niemało. Z niespodziewaną inspiracją przyszła mi Pracownia Florystyczna Alexa, która na ostatnim spotkaniu Kobiety Przedsiębiorczej miała na nas małe prezenciki, w postaci cudnych, delikatnych kompozycji kwiatowych. I w tym momencie wpadłam na pomysł. Wiem, że wzór nie jest odkrywczy, ale wierzcie mi, jak w głowie pustka, to wydaje się wręcz genialny. Tak powstały kolczyki, które powędrowały do Małgosi. Wiem, że się spodobały i bardzo się cieszę, że mogłyśmy sprawić sobie taką niespodziankową frajdę. 

Na zdjęciach poniżej kolczyki, razem z kompozycją od Pracowni Florystycznej Alexa.




Przeczytaj też

0 komentarze

Blog Archive