Komplet Mono Granat

niedziela, grudnia 28, 2014


Nie wiem, czy też tak macie, ale u mnie to taka rękodzielnicza klasyka. Wpadłam na pomysł na bransoletkę. Mam sznurki w odpowiednim kolorze, dobrałam Toho i koraliki Fire Polish. Mogłabym zacząć szyć, ale oczywiście brakuje mi centralnego elementu. Przejrzałam moją magiczną, koralikową szufladę i nic mi nie pasuje. Nie wspomnę już nawet, że coś kiepsko u mnie z tą kolorystyką. Tym sposobem mam pretekst, żeby zajrzeć do pobliskiego sklepu z koralikami i lekko podreperować zapasy.

Tyle koralikowych smutków. Na pocieszenie mogę się Wam pochwalić kolejnym komplecikiem. Komplet z jednym z moich ulubionych odcieni sznurka, taki granat, który kojarzy mi się z jeansami. Świetnie sprawdza się z hematytami. Taka nowoczesna, monochromatyczna kompozycja. Zestaw tym razem też dla niej i dla niego, czyli wisior, klipsy i spinki do mankietów.






Przeczytaj też

0 komentarze

Blog Archive