Na ten Nowy Rok

środa, grudnia 31, 2014



Koniec roku to czas podsumowań i planów na następny rok. Lubię ten moment, kiedy mogę spojrzeć wstecz i przypomnieć sobie wszystkie fantastyczne momenty, które już za mną. Miniony rok był fantastyczny. Spełniło się parę moich marzeń, poznałam niesamowitych ludzi, a co dla mnie najważniejsze, utwierdziłam się w przekonaniu. że podążam dobrą drogą. Tego będę się trzymać!

A wiecie co jest jeszcze fajniejsze? Planowanie tego co będzie. Już kilka rzeczy jest na mojej liście, a reszta pewnie szybko się zapełni. Ale stawiam na jedno, następny rok będzie szalony i już się nie mogę doczekać. Mam też dla Was troszkę życzeń, na ten nadchodzący rok.

Dla Blogerów!
Oprócz świetnych statystyk i okrągłej liczby UU, życzę Wam kreatywności, natchnienia i stylu. Pamiętajcie, że wszystko co robicie w sieci, tam zostanie. Sprawmy by w przyszłym roku hasło bloger mniej kojarzyło się z Pudelkiem i tym ile Kasia Tusk czy Jessica Mercedes zarabiają na swoich blogach, a bardziej z tym, że blogerzy mogą mieć pozytywny wpływ na ludzi i robić świetne projekty.

Dla Rękodzielników!
Teoretycznie to nie powinnam Wam życzyć kreatywności, bo macie jej w nadmiarze, ale dobroci nigdy za wiele. Na pewno przyda się masaż kręgosłupa i zdrowe oko. Chciałabym także, żeby ten Nowy Rok dał nam troszkę dystansu do siebie i różnych sytuacji. Czasem warto okiełznać ego i złapać oddech, zanim wywołamy burzę. Pamiętajcie liczenie do 10 to dobra rzecz!

Dla wszystkich, którzy tu zaglądają!
Kochani życzę Wam, żeby rok 2015 był radosny, pełen miłych niespodzianek i spełnienia marzeń. A tak bardziej przyziemnie, żebyście do mnie zaglądali, bo to najlepiej mobilizuje.

P.S. Bawcie się świetnie w dzisiejszej nocy!






Przeczytaj też

1 komentarze

Blog Archive