Bransoletka w kolorze piasku

środa, stycznia 14, 2015



Macie czasem takie wrażenie, że coś Wam nie pasuje w projekcie biżuterii. Ja mam tak, kiedy zakładam że zrobię wzór, który już kiedyś uszyłam, ale w innym zestawie kolorystycznym. Z jednej strony jestem ciekawa efektu, a z drugiej często nie mam przekonania. Może za mało wierzę w swoje zdolności. Trudno stwierdzić. W każdym razie, podchodzę w tedy do takiego zadania, troszkę jak pies do jeża. Troszkę z obawami, a potem okazuje się, że ten strach był niepotrzebny. Wszystko wychodzi idealnie.Ot, to chyba taka moja sutaszowa fobia.

Ta bransoletka pierwotnie powstała w czarno-srebrnej kolorystyce. Tym razem przed Wami jej piaskowa odsłona. Duma mnie rozpiera, bo udało mi się idealnie dobrać ten uroczy, marmurowy koralik. Mała rzecz, a cieszy.







Przeczytaj też

3 komentarze

  1. niezwykle piękna, elegancka i delikatna, ale z nutą złota dodając charakteru. racja ten kamyczek jest idealny :) jesteś świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna, nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna ta bransoletka, nie spodziewałabym się, że właśnie beż tak ładnie będzie się prezentować. Przy okazji dodaję, że pozująca w tle figurka kobiety jest wykonana - niedawno to odkryłam - z kamienia występującego tylko w Gabonie o nazwie Mbigou (więcej http://ogroddanieli.blogspot.com/2015/01/mbigou-rzezbiony-kamien-z-gabonu.html).
    Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive