Florence, czyli prosto z serca WOŚP

sobota, stycznia 03, 2015



Mamy początek roku, a to znaczy jedno. Lada dzień kolejny, 23. już finał Wielkiej Orkiestry Świąteczne Pomocy. To akcja, którą znam i wspieram od wielu lat, w sumie od kiedy byłam jeszcze dzieciakiem. Miałam szczęście mieszkać niedaleko gdańskiego ośrodka TV i każdy finał WOŚP spędzałam tam od rana do wieczora. Świetne jest to, że można zrobić fajną, pozytywną akcję, a do tego pomóc wielu ludziom. W tym roku po raz kolejny postanowiłam dołożyć swoją cegiełkę w postaci sutaszowego kompletu.

Wisior i kolczyki Florence w cudownej beżowo-czerwono-złotej kolorystyce, o barokowej formie to mój wkład. Możecie go licytować TU. Mam nadzieję, że Wam się spodoba, będziecie licytować i wspólnie pomożemy innym! To co? Do dzieła!!!










Przeczytaj też

0 komentarze

Blog Archive