Zielony koktajl - moje źródło mocy!

piątek, stycznia 30, 2015



Ten kto mnie zna, wie że jestem z tych co nie mogą usiedzieć w miejscu. Poza pracą i blogiem mam jeszcze inne zajęcia i ciągle jestem w biegu. Co za tym idzie, często jem w locie. Co prawda staram się dbać o to co jem, ale wiecie doskonale, że czasem bywa trudno. Latem królują świeże owoce, a co zimą? Jakiś czas temu znalazłam na to sposób. Zakochałam się w zielonych koktajlach. Staram się robić je jak najczęściej i zastępować nimi śniadanie, albo kolację. W zależności jaki mam plan dnia. 

A to jeden z moich ulubionych zestawów:
- świeży szpinak lub jarmuż
- natka pietruszki
- banan
- pomarańcz
- pestki dyni
- olej lniany
- jogurt naturalny.

Nie stosuję żadnych specjalnych proporcji. Ze składników, które widzicie na zdjęciu wychodzi około 500 ml napoju. Nie trzeba nic dosładzać. Jest pysznie, zdrowo, zielono i energetycznie. Wszystko rozdrabniam za pomocą blendera, który jest ostatnio moim najlepszym przyjacielem. Proste i smaczne, a przede wszystkim szybkie. 










Przeczytaj też

5 komentarze

  1. wygląda tak apetycznie, że chciałabym go spróbować
    już teraz, natychmiast :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba jutro będzie mi potrzebny przed sprzątaniem domu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale bym wypiła taką bombę witaminową. Niestety muszę poczekać do powrotu do domu ☺

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive