Restaurant Day - WaGary!

niedziela, lutego 15, 2015



O Restaurant Day pisałam Wam już kiedyś. To świetny pomysł zarówno dla tych, którzy uwielbiają gotować oraz tych, co wolą jeść. To szansa na to, żeby zmierzyć się z podniebieniem nie tylko rodziny i przyjaciół, ale większej rzeszy ludzi. Można się pochwalić kulinarnymi zdolnościami i pomysłami. Ja mam swoją ulubioną ekipę na ten dzień to trio WaGary, czyli Weronika, Marta i Iza. Gotują tak, że mój mąż zjada nawet te potrawy w których są orzechy (kto go zna, wie że to się nie zdarza). Dzisiejszą edycję dziewczyny potraktowały około walentynkowo. Był przepyszny gulasz z serc na kuskusie, tart bez liku, bajeczne ciasta i najpiękniejszy różany tort jaki widziałam. Byłoby przestępstwem, gdybym ugotowała dziś obiad. Wiem, że napracowały się ogromnie i nocka była zarwana. Ale najlepiej na świecie jest spędzać taki dzień w najfajniejszym towarzystwie, wśród masy uśmiechów i tych wszystkich zapachów. Nie przegapcie następnego razu!

Mi najbardziej smakowała tarta z wątróbką i jabłkami (serio! pycha!) i ciasto, po zjedzeniu którego już nic nie będzie takie samo - czekoladowe z chilli!

Dziewczyny Gratulacje!!!!

P.S. Wskazówka na następne okazje. Przychodźcie na samo otwarcie, bo pyszności dziewczyn znikają w zastraszającym tempie!


Źródło: @iamszadowiak Instagram















Przeczytaj też

2 komentarze

  1. Ale pyszności! To ciasto z papryczką wygląda bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak smakuje! Czekoladowe z chilli. Ciasto idealne.

      Usuń

Blog Archive