Ulubiony kolor

sobota, lutego 28, 2015



Uwielbiam fiolet! Zwłaszcza ten odcień. Zawsze jak zaczynam w nim szyć to mam wrażenie, że już nigdy nie użyję innego. Na szczęście tak nie jest. Ale ciągnie mocno. Miałam kiedyś taki etap zakupowy, że z każdych łowów w moim ulubionym second handzie wychodziłam z czymś fioletowym. Mówię wam, otwieracie szafę, a tam milion odcieni fioletu. Na szczęście w porę się opamiętałam i nie musicie się martwić, nie wyglądam jak chodzące lawendowe pole. Nie zmienia faktu jednak to, że z przyjemnością uszyłam ten komplecik.

A jaki jest kolor bez którego Wy nie możecie żyć?









Przeczytaj też

5 komentarze

  1. też miałam kiedyś manię na fioletowe ubrania ;) teraz przerzuciłam się na dodatki do domu :D ale ten zestaw jest przeprzeprzepiękny! <3 wzroku nie mogę odkleić...

    OdpowiedzUsuń
  2. Komplet piękny. Ja też uwielbiam fiolet! I jeszcze turkus, ale o dziwo mam bardzo mało rzeczy w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Komplet jest fantastyczny! Też bardzo lubię fiolet :) właściwie to w ogóle lubię kolory, najlepiej w "papuzim" połączeniu :)

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive