Z tęsknoty za latem

czwartek, lutego 19, 2015


Dawno nie miałam takiego dnia. Chyba od wakacji. Siedzę sobie w kawiarni na pięknej, gdańskiej starówce, popijam kawę i odpisuje na maile. To tak w przerwie między szkoleniami, ale zawsze fajny moment na chwilę odpoczynku. Wczoraj cały dzień spędziłam poza domem. Praca, potem szkolenie dla bardzo fajniej grupy kobiet. Wróciłam do domu i padłam. Dziś tura druga wyczynów, ale obiecuję i sobie i wam, że w weekend troszkę odpocznę. Ale jak tak sobie siedzę przy tej kawie, to przypominają mi się wakacje i dni spędzone na pracy przy plaży. Piękna pogoda, czyste niebo, ciepełko i letnie sukienki, które uwielbiam. Do tego letniego wspomnienia chyba idealnie pasuje ten koralowy komplet, prawda? 







Przeczytaj też

2 komentarze

  1. Śliczny ten komplet! Szczególnie pięknie prezentuje się na jasnym tle i tej cudnej, małej klatce. A siedzenia w kawiarni na gdańskiej starówce zazdroszczę... Mojej pracy nie da się przenieść poza budynek z laboratorium :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooj tak! Komplet jest cudny a kolor iście wakacyjny, kojarzy mi się z lodami melonowymi :)

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive