Ezio Auditore

poniedziałek, kwietnia 13, 2015



Już za niecałe dwa tygodnia w Poznaniu rusza Pyrkon. czyli idealna impreza dla tych którzy lubią gry, komiksy i sagi filmowe. Miałam tak plan, żeby w tym roku pojechać tam i sprawdzić na własne oczy, jak to jest. Zrobić milion zdjęć z ulubionymi bohaterami. Niestety nie dam rady. Ale w przyszłym roku nie odpuszczę. 

A jak już jesteśmy w takim temacie, to muszę Wam zdradzić, że uwielbiam wszelkie kostiumy filmowe. Niektóre są fantastyczne. Mimo, że nie jestem wielką fanką Władcy Pierścieni to kostiumy elfów są jednymi z moich ulubionych. Bardzo podobały mi się też kostiumy Angeliny Jolie z filmu Czarownica. W każdym można znaleźć morze inspiracji. Czasem też podglądam jak moja druga połówka prowadzi różne poważne rozgrywki na swoim komputerze. Ja nie mam cierpliwości do grania, ale popatrzeć to co innego. Jak już kiedyś wspominałam Assassin's Creed jest moim faworytem. Na dowód bransoletka inspirowana strojem bohatera tej gry wraz z samym Ezio Auditore. 





Przeczytaj też

2 komentarze

  1. Bardzo fajnie udało ci sie uchwycić charakter tego stylu w tej bransoletce. Myślę, ze jakaś dama z takiej gry mogła by ja z powodzeniem nosić :) Jako, fanka gier na X - boxa bardzo lubię grac w Assasin's Creed i inne mu podobne :) A bransoletka naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive