Mimikra

niedziela, maja 24, 2015


Mimikra to zdolność upodobniania się do czegoś, czym się nie jest. To tak bardzo w skrócie. To hasło przyszło mi do głowy, kiedy fotografowałam ten wisior. Kiedy położyłam go na mojej starej, fotograficznej desce, zdawał się z nim stapiać. Wyszedł lepiej niż bym się tego spodziewała. Sutasz w kolorze gorzkiej czekolady nie nastrajał mnie pozytywnie, ale uparłam się, że coś z niego powstanie. Podobnie było z głównym kamieniem. Dostałam go od jednej z moich koleżanek i tak przekładałam chyba rok z jednej szuflady do drugiej. W końcu jednak oba się doczekały na swoją kolei. Ale żeby nie było tak idealnie, to zaczęłam go szyć jeszcze w lutym. Szyłam kawałek, odkładałam. Zmieniałam zdanie. I tak w kółko. W końcu jednak mnie olśniło. I teraz możecie go oglądać. 








Przeczytaj też

1 komentarze

Blog Archive