Perły - kolejne podejście

niedziela, maja 03, 2015


Majówka to świetna sprawa. Szkoda tylko, że tak szybko się kończy. Ale na pewno tego czasu nie zmarnowałam! Był czas na wiosenne porządki, przemeblowanie i parę innych zaległych domowych spraw. A przede wszystkim czas na szycie! Skończyłam parę zaległych projektów, zaczęłam nowe pomysły. Na pierwszy rzut idą proste kolczyki z perłami Swarovskiego. W dwóch kolorach. Moje kolejne podejście do pereł. Zawsze miałam z nimi jakiś bliżej nie określony problem, ale powoli zaczynam się przekonywać. Pewnie teraz będę po nie sięgać częściej.




Przeczytaj też

4 komentarze

  1. Perły od Swarovskiego są naprawdę fantastyczne, ja uwielbiam z nimi pracować :) myślę, że też powinnaś polubić bo Twoje kolczyki wyszły piękne i szkoda byłoby kończyć na dwóch parach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Perły wydawały mi się zawsze jakieś takie mało nowoczesne. Ale chyba jednak popróbuję z nimi jeszcze :)

      Usuń
  2. Uwielbiam twojego bloga :) Twoje wpisy są ciekawe i rzeczowe , mogłabyś zajrzeć na bloga mojego i koleżanki http://zakreconywasikwmodzie.blog.onet.pl/ i dać nam kilka rad odnośnie pisania ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię pracować z perłami. Muszą być tylko dobrej jakości, tak jak te od Swarovskiego. Często ich używam przy tworzeniu biżuterii ślubnej. Twoje kolczyki są piękne, więc może w końcu się do nich przekonasz.

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive