Wieczór o zapachu pomarańczy

czwartek, maja 28, 2015


A gdyby tak zaraz po pracy iść na miasto, spotkać ciekawych i wesołych ludzi, a do tego jeszcze dowiedzieć się czegoś nowego? W zeszły czwartek miałam taką okazję. W kameralnym gronie miałam okazję poznać historię trunku, którego nazwę słyszałam nie raz, ale tak naprawdę nie miałam o nim pojęcia. Dzięki gościnności Galerii 63 w Sopocie oraz Piotra i Nicole, którzy z pasją opowiadali nam o tym jak powstaje Cointreau, kim są ludzie którzy je tworzą. Atmosfera była cudowna, za co ogromnie dziękuję wszystkim.

Czego się nauczyłam?
- paru tricków barmańskich,
- jeszcze bardziej pokochałam pomarańcze,
- że ogórek też pasuje do drinków,
- poznałam nowy smak, do którego pewnie będę wracać,
- po raz kolejny potwierdziło, że to co nas ogranicza to tylko nasza wyobraźnia (Nicole, powinniście wygrać ten konkurs!),
- jak robić Cosmopolitan,
- że kobiety to również fantastyczne barmanki,
- oraz że truskawki z bazylią sprawdzają się zawsze i wszędzie!

I wracam jeszcze do damskiego postulatu z tego wieczoru - chcemy perfumy o takim zapachu!!!







Przeczytaj też

1 komentarze

Blog Archive