Dietetyczne rewolucje Oleofarm po raz drugi

sobota, czerwca 06, 2015


Dokładnie rok po zeszłorocznym spotkaniu, 23 maja miałam okazję znów spotkać się z ekipą Oleofarm w gdańskim Hotelu Mercure. Po raz kolejny miałam okazję posłuchać ciekawostek i wskazówek na temat zdrowego odżywiania. Wiele wyniosłam z poprzedniego i wiele z nich na stałe zagościło w mojej kuchni. Energetycznym punktem tego spotkania był pokaz kucharski w wykonaniu szefa kuchni restauracji hotelowej, Łukasza Miecznikowskiego, którego możecie znać z programu Top Chef. Tematem jego pokazu był jarmuż, który uwielbiam. Pokazany na kilka sposób zdecydowanie jest hitem ostatnich miesięcy. Do tego poznałam prosty i szybki pomysł na ekspresowy obiad. To u mnie ostatnio cenna rzecz ostatnimi czasy.

Atmosfera była jak zawsze cudowna. organizatorzy przemili. Pan Łukasz tryskał humorem i podpowiadał nam różne ciekawostki kulinarne. Jedyne czego mi zabrakło to realizacja tematu luchboxów, który zapowiedziany był w zaproszeniu. Byłam ciekawa tego tematu, bo też codziennie zabieram sobie lunch do pracy i liczyłam na kilka wskazówek. Ale to drobiazg. 

P.S.
Muszę Wam pokazać cudowny widok z 17 piętra Hotelu Mercure. Cudowny jest ten mój Gdańsk!

Fot. by Ja oraz Anna Lewicka, Oleofarm 



















Przeczytaj też

2 komentarze

Blog Archive