O TU_ inspiruje - konkurs z Royal Stone

poniedziałek, czerwca 01, 2015


Przygotowując spotkanie trójmiejskich sutaszystek wpadłam na pewien pomysł. Bo spotkać się i gadać przy kawie można zawsze. A gdyby tak jeszcze coś uszyć? Tak troszkę jak koło gospodyń miejskich :P Ale nie coś przypadkowego. Coś na konkretny, zadany temat. Z pomocą przyszło mi miejsce naszego spotkania. Jak Was już wspominałam bardzo je lubię. a poza tym jest świetnie urządzone. Stonowane, nowoczesne, z nutką retro i żółtymi akcentami. Tym samym pomysł na konkurs nasunął się sam. Z tym pomysłem udałam się tam, gdzie konkursy rękodzielnicze lubią najbardziej, czyli do Royal Stone. Ogromnie się cieszę, że mój pomysł także im się spodobał. Tym sposobem każda z uczestniczek spotkania dostała woreczek, a tam wybrany przeze mnie zestaw sznurków i koralików z którego miały wyczarować cudo inspirowane wnętrzem O TU_. Dziś mogę Wam pokazać prace konkursowe, a jury Royal Stone obraduje nad wynikiem. Ciekawa jestem, kto wygra. Dowiecie się już niedługo ;)




Czas na zwycięzców

I miejsce - praca nr 2, autorka Małgosia Rybicka

II miejsce - praca nr 4, autorka Emilia Krupak

III miejsce - praca nr 8, autorka Agnieszka Mundra

Gratuluję!!!

Ze szczegółami odezwę się do Was mailowo.





Nr 1, autorka Ania, Sznurkiem Malowane


Nr 2, autorka Magłosia Rybicka, QlkaArt


Nr 3, Monika Jóźwiak



Nr 4, Emilia Krupak, Szkatułka Emi


Nr 5, Kasia Ratajczak


Nr 6, Ja, czyli Made by Gigi


Nr 7, Agnieszka Zielińska, Thila Art


Nr 8, Agnieszka Mundra, agaM




Przeczytaj też

3 komentarze

  1. Wszystkie piękne! Trudno się zdecydować, która praca miałaby wygrać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekałam na ten moment! Niesamowite ile różnych prac, w odbiegających od siebie stylach, można stworzyć z dokładnie takich samych materiałów. Strasznie mi się podobają wszystkie prace - ale mam też swojego faworyta oczywiście :) Ciekawa jestem, co RS zadecyduje. Z niecierpliwością czekam na wyniki konkursu! :)) ...i cały czas z przyjemnością rozpamiętuję nasze spotkanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HA! :))) Cieszę się, że mój faworyt wygrał ;) Gratulacje dla Zwycięzców!

      Usuń

Blog Archive