Choinka w odcieniach szarości

niedziela, grudnia 13, 2015


Na pewno Wam też wyskakują wspomnienia w facebookowym feedzie. Mi ostatnio w tych wspomnieniach pojawiła się mała, filcowa choinka, którą zrobiłam 3 lata temu. Od tego czasu pojawia się ona na moim świątecznym stole. To takie trochę antykocie rozwiązanie. Wiecie, nie ma bombek, które można stłuc. Poza tym nie mamy za dużo miejsca na stawianie choinki, więc taka sprawdza się najlepiej.



Poprzednia choinka była czerwono-zielono-złota i mniejsza. W tym roku naszło mnie na szarości. Szary filc i biało szare wstążki w różne wzory. Szare koraliki, które odzyskałam ze starych kolczyków.







Przeczytaj też

2 komentarze

  1. Ale cuda! Super pomysł! :) Ostatnio tez robiłam choinkę: http://myfactoryofcreativity.blogspot.com/2015/12/diy-choinka-z-woczki-co-dostaam-na.html
    Zapraszam i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyczarowana choinka :) Ja nie mam zdolności artystycznych datego zazwyczaj kupuje wszystko gotowe :)

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive