Handmade Cuda - Wisior z labradorytem

niedziela, stycznia 24, 2016


W zeszłym tygodniu do mojej kolekcji Handmade Cudów dołączyło nowe cacko. Piękny labradoryt w koralikowej oprawie i do tego z chwostem. Jak tu się nie zakochać?

To cacko autorstwa Ani z Leniwiec Biżu wpadło mi w oko, na jednej z rękodzielniczych grup. Bardzo Wam polecam takie grupy. Jest tam wiele zdolnych twórców i niesamowitych tworów ludzkich rąk. Uwielbiam otaczać się pięknymi rzeczami, więc chętnie wypuszczam się na łowy internetowe.

Ale do rzeczy. Marzył mi się taki wisior już od dłuższego czasu. Labradoryty to moja wielka, sekretna miłość. Niesamowicie się mienią, a zarazem są eleganckie. To co w tym naszyjniku podoba mi się dodatkowo to możliwość regulacji jego długości. Ania zastosowała sprytny sposób. Kiedy naszyjnik jest krótszy, a do kompletu mam delikatną bransoletkę. Kiedy potrzebuję, żeby był dłuższy dopinam bransoletkę do całości i gotowe.




Przeczytaj też

0 komentarze

Blog Archive