Kaktus haftowany

niedziela, stycznia 31, 2016



Chcę pokazać Wam dziś coś nowego na blogu. Też haft, ale tym razem nie sutasz. Coś bardziej klasycznego. Kanwa, tamborek, mulina i igła. Ostatni raz ten zestaw miałam w ręku w wieku ok. 10 czy 11 lat. Bardzo dawno temu. Ale myśl o powrocie do takiego haftu chodziła mi po głowie już od dawna. 

Jako dziecko haftowałam głównie krzyżykami. Niejedno popołudnie spędziłyśmy tak razem z moją mamą. Nawet mój młodszy brat próbował swoich sił, ale miał wtedy jakieś 5 lat, więc szło mu różnie. Ale to było coś co ja bardzo lubiłam. Chyba wtedy złapałam bakcyla rękodzielniczego. W każdym razie ostatnio postanowiłam zamienić te myśli w działanie. A wszystkiemu winien Instagram, gdzie natknęłam się na cudownie haftowane kaktusy, sukulenty i wiele innych roślin. 

Jak dobrze, że mam świetnie wyposażoną pasmanterię tuż na przeciwko domu. Parę kolorów muliny, materiał i ozdobny tamborek i do dzieła. Tak powstał pierwszy, ale na pewno nie ostatni kaktus mojego autorstwa. 

Napiszcie, czy Wam się podoba. A może Wy też haftujecie? Pochwalcie się!




Przeczytaj też

7 komentarze

  1. Miałam kiedyś tamborek, ale nigdy go nie użyłam. Teraz troszkę żałuję, bo bardzo ładnie wyglądają hafty jako obrazki na ścianie. :D
    Kaktusy wyglądają przesympatycznie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może warto wrócić do tego pomysłu. Choćby dla zabawy. Zdecydowanie polecam :)

      Usuń
  2. Też kiedyś się bawiłam w haft krzyżykowy, jak znajdę w końcu kiedyś czas, chętnie wrócę do tego relaksującego zajęcia ;) Ten kaktus jest czadowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Naprawdę bardzo relaksujące. Już mam pomysły na kolejne roślinki.

      Usuń
  3. Ja uwielbiam szydełko. Robię kosze na szydełku ze sznurka, a ostatnio nawet wełnianą czapkę. Zabawa świetna, a poczucie, że ma się coś wartościowego, nie z sieciówki i zrobionego własnoręcznie - bezcenne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś próbowała wyszywać krzyżykowo, ale jednak mam do takich rzeczy za mało cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj :-) cudny kaktus. Zapraszam do siebie: www.ulipy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive