Rysunki z dzieciństwa

niedziela, marca 06, 2016


Znalazłam swoje rysunki z dzieciństwa. Kilka kartek, które dostałam kiedyś od mojej mamy. Różne postaci. Smutne, wesołe, dziewczynki z warkoczykami. Rysowałam je, kiedy miałam około 2,5 roku. Zawsze sobie żartuję, że można wśród nich znaleźć takie postaci jak Pikachu z Pokemonów, czy Tinky Winky z Teletubisiów. A wszystko jeszcze zanim te bajki trafiły na nasze ekrany.

Wpadłam na pomysł ich oprawienia. Będą się ciekawie prezentowały na ścianie. A Wy macie takie pamiątki z dzieciństwa? Pochwalcie się!




Przeczytaj też

2 komentarze

  1. Masz wspaniała pamiątkę :) A postacie rzeczywiście przypominają bohaterów bajek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie pewnie coś by się znalazło, ale dopiero jakbym się przeprowadzała, bo tak to ciężko znaleźć cokolwiek w chaosie, który mam u siebie. :D

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive