Pomysł na DIY: 2 pomysły na świecznik

niedziela, kwietnia 10, 2016


Miniony tydzień spędziłam głównie w łóżku, chorując. Tym sposobem pierwsze, wiosenne przeziębienie mam już za sobą. W tym czasie miałam okazję trochę poszperać w internecie, poszukać nowych pomysłów i jak tylko poczułam  się lepiej to wcieliłam je w życie. 

Pierwszy z nich to małe i proste DIY. Te małe słoiczki, które widzicie, to pozostałość po jogurtowym deserze. Postanowiłam przerobić je na świeczniki w lekko rustykalnym stylu. Mam Wam do pokazania dwa sposoby na ich wykorzystanie. 

Na początek latarenka. Która z nas nie ma słabości do tych elementów wystroju? Ja też się złapałam. Do stworzenia takiej latarenki potrzeba naprawdę niewiele - słoiczek po jogurcie, 2 kawałki miedzianego drucika oraz małe obcęgi. Nie zajmie Wam to dużo czasu, a będzie fajnie wyglądać na parapecie.




Drugi sposób na świecznik ze słoiczka po jogurcie jest bardziej pracochłonny, ale też pozwoli Wam stworzyć ciekawy efekt. Tutaj będziemy potrzebować kawałka naturalnego sznurka lub np. rafii. Może być też wstążka w Waszym ulubionym kolorze. Do tego lakier do paznokci i ołówek zakończony gumką lub stempelek.



         


Mam nadzieję, że spodobały Wam się moje pomysły :)

Przeczytaj też

5 komentarze

  1. Ciekawie to wygląda. ;)
    Ja też choruję - tydzień w łóżku za mną, a pewnie jeszcze parę dni przede mną takiego leżenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam te słoiczki, ale nie przerabiałam ich, bo nie miałam pomysłu. :) Wykorzystam sobie ten z drucikiem. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takie słoiczki po jogurtach :) Ale wykorzystuję je do balsamów do ciała w formie świec :)

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive