Pomysł na DIY: Bransoletka z kaktusem

poniedziałek, kwietnia 25, 2016


Chyba nie muszę Wam się przyznawać do tego, że dopadła mnie kaktusowo-sukulentowa obsesja. Tym razem postanowiłam wykorzystać ją w biżuterii. Od początku roku sama robię sobie hybrydy na paznokciach, ale czasem z racji dużej trwałości tych lakierów wykorzystuje je też na inne sposoby. Tym razem posłużyły mi za farbki.

Na zwykłym kaboszonie namalowałam mój ulubiony wzór, utrwalając lakier lampą UV. Ja korzystam z lakierów Semilac i ich właśnie użyłam. Kolejne kroki są bardzo proste. Wklejenie kaboszonu do bazy oraz montaż pozostałej części bransoletki. Ja akurat wykorzystałam gotowy element, który dostałam kiedyś w sklepie Bukowiec.

Podoba mi się lekko komiksowy wygląd ten bransoletki. Będzie idealna na lato. Takie wzory są bardzo proste do zrobienia i myślę, że za pomocą tych lakierów wymyślę, jeszcze parę innych. Co Wy na to?





Przeczytaj też

4 komentarze

  1. O mamo ale fajnie:D www.literattka.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow piękna ! Masz talent ja bym tak nie zrobiła .

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na wykorzystanie lakietrów, a kaktusik wygląda przeuroczo. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam Asiu, często bywam na twojej stronce, ale dopiero niedawno nauczyłam się wpisywać komentarze/ pod kierownictwem kochanej wnuczki/. Robisz bardzo gustowne, w dobrym stylu prace, naprawdę to nie jest komplement, tylko stwierdzenie faktu. To tutaj, w Twoim blogu dowiedziałam się, że wielkość fotki w blogu ma znaczenie. Zainstalowałam sobie bloga , a że jestem nie tym rocznikiem , który świetnie porusza się w internetowej przestrzeni, ale wywodzę się z epoki mamuciej, ma ogromne trudności ze wszystkimi rodzajami instalacji. Bardzo bym chciała, aby moje fotki wyświetlały się na wyszukiwarce, ale kompletnie nie mam pojęcia, jak to zrobić / a raczej zrobi wnuczka/. Czy możesz mi udzielić w tym względzie pomocy, tak metodą " łopatologi ". krok po kroku. Z góry serdecznie dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive