Wiosenne Spotkanie Blogerek

wtorek, kwietnia 19, 2016


W końcu znalazłam chwilę, żeby opowiedzieć Wam o spotkaniu, na którym byłam w pierwszy weekend kwietnia. Po zimowym marazmie ruszyło się w okolicy i pojawiła się okazja, żeby spotkać się w fajnym gronie i porozmawiać o blogowaniu i innych tematów. Spotkałyśmy się zatem w centralnym punkcie Gdyni, na Skwerze Kościuszki w  Ring Club & Restaurant. A wszystko za sprawą Dagmary i Marleny.

Przy kubku kawy i przepysznych lodach z dodatkiem śliwek odbyło się spotkanie, które dziewczyny zaplanowały punkt po punkcie. To był dobry pomysł, bo pewnie w przeciwnym wypadku przegadałybyśmy całe spotkanie na tematy różne i nie dowiedziały się ciekawych rzeczy od prelegentów.

Bardzo ciekawe było wystąpienie Pań z firmy Krokus, które opowiadały nie tylko o samych produktach, ale także o procesie produkcji, o tym na co zwracają uwagę w całym procesie i co najciekawsze o tym jak trudno rozszyfrowywać stare receptury na przetwory.

Kolejną ciekawostką były mini warsztaty z tworzenia kosmetyków naturalnych, które poprowadziła Monika (Wielki Kufer), która posiadła tajemną wiedzę i potrafi sama wyczarować chyba każdy kosmetyk pielęgnacyjny. Monika pokazała nam jak trochę zamieszać i każda z nas przygotowała maseczkę dla swojego rodzaju cery. Teraz nic, tylko pięknieć i to naturalnie.

Teraz będzie chwila na pochwalenie się. Też miałam okazję opowiedzieć dziewczynom o tym jak zakładając bloga o rękodziele nie spodziewałam się, że zmieni on moje życie i zawód, który wykonuje.

Było też coś dla urody, czyli Martyna (www.martynapiechowska.pl) zrobiła pokaz makijażu dziennego na jednej z uczestniczek. Zawsze warto podejrzeć jakie tricki stosuje, ktoś kto z makijażem pracuje na co dzień. Na sam koniec Roksana (Dzwoneczkowy Raj Mamy) opowiedziała nam o kosmetykach Plus dla Skóry i o tym, jak prowadzenie bloga pozwoliło jej znaleźć pracę. 

Jednym słowem to była miłe sobota i miałam okazję poznać naprawdę pozytywnie zakręcone dziewczyny. 



Miejsce dla sponsorów spotkania



Przeczytaj też

5 komentarze

  1. Asiu cieszę sie, że mogłam Ciebie poznać i posłuchać to co miałaś nam do opowiedzenia ale wiesz nadal czuje niedosyt :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zawitasz to Trójmiasta to daj znać. Chętnie wyskoczę na kawkę :)

      Usuń
    2. jasne Asieńko, tylko chyba nie w tym roku bo budżet na wyjazdy mi sie juz kurczy a jeszcze Szczecin przede mną :P

      Usuń
  2. Jak mało kto umiesz fajnie opowiadać, że aż chce się Ciebie słuchać - obojętnie na jaki temat :) Miło było poznać Ciebie i oby było dane nam się jeszcze spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z dużą przyjemnością słuchałam tego , co mówiłaś:)

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive