Handmade Cuda: Słodka Biżuteria

poniedziałek, czerwca 13, 2016


Po pięknym weekendzie na wsi, zastałam deszczowy i ponury poniedziałek. No nie ma lekko. Tydzień szybko minie, a pogoda na pewno się poprawi. A w międzyczasie warto poprawić sobie jakoś humor. Wiadomo, że biżuteria to obok nowej pary butów najlepszy pocieszyciel każdej kobiety. A gdy jeszcze wygląda jak coś pysznego to musi działać podwójnie, a nie idzie w biodra.

Z biżuterią od Natalii zetknęłam się parę lat temu i widziałam, że muszę mieć takie słodkie ozdoby. Moje ulubione to herbaciany komplecik (kolczyki i wisiorek) w prawdziwie angielskim stylu, w biało-niebieskiej mini porcelanie.Są po prostu urocze!!!

Jest też coś w sam raz na pysznie śniadanie, czyli broszka z kawą i pączkiem. A moim totalnym faworytem są te białe filiżanki z kawą, bitą śmietaną i wręcz niemożliwie uroczą wafelkową słomką.
To co widzicie u mnie to tylko ułamek tego co znajdziecie u Natajki. Zdecydowanie polecam Wam te cudeńka, ale pamiętajcie, że wejście na stronę grozi co najmniej głodem czekoladowym, a w zaawansowanej wersji sporymi zakupami. Ale pamiętajcie, tutaj nie musicie się ograniczać. Te słodkości nie tuczą, więc myślę, że jesteśmy usprawiedliwione.



Przeczytaj też

2 komentarze

  1. Znam ją, zaczynała tworzyć w tym samym czasie co ja, chociaż oczywiście cukierki zawsze wygrają z innymi tworami. :) Osobiście polecam również Piecuchowo, u niej biżuteria również potrafi spowodować ślinotok. ;D

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive