Figa z makiem #1

poniedziałek, lipca 18, 2016


Postanowiłam stworzyć dla Was nowym cykl na blogu. Coś na dobry początek każdego tygodnia. W poniedziałki rano będę miała dla Was dawkę ciekawostek, kreatywnych pomysłów, trochę DIY, trochę designu i inne ciekawostki. To wszystko co inspirowało mnie w minionym tygodniu.

DIY Błyszczyk do ust
Nie wiem, czy miałyście okazję robić kosmetyki samodzielnie. Ja miałam możliwość trochę o tym posłuchać oraz zmalować coś osobiście na warsztatach Moniki z Wielkiego Kufra. To niesamowite, że stworzenie kosmetyków wcale nie jest takie trudne. Sprawdźcie same. Ja muszę wypróbować jej sposób na błyszczyk.

Obraz ze zdjęcia
W minionym tygodniu świat oszalał na punkcie 2 aplikacji: Pokemon Go i Prisma. Ta druga zamienia nasze zdjęcia w malowane obrazy. Wygląda to niesamowicie. Póki co jednak dostępna jest tylko na system iOS. Jeżeli nie możecie się doczekać, kiedy pojawi się na Androida mam dla Was alternatywę w postaci serwisu Ostagram. Działa podobnie do Prisma i jest dostępna z poziomu komputera. Ja miałam okazję troszkę się pobawić i poniżej możecie zobaczyć efekty.


Dlaczego Polacy lubią brzydotę?
Bardzo ciekawa rozmowa ze znanym grafikiem Januszem Górskim o tym dlaczego polska estetyka narodowa jest taka, a nie inna. Co ma na to wpływ i czy nasze podręczniki szkolne są dobrze zaprojektowane i co kształtuje nasze poczucie estetyki. Naprawdę warto przeczytać!

Wianek z sukulentami
Nie może tu zabraknąć sukulentów. Przy moim antytalencie do wszelkich roślin z sukulentami i kaktusami udało nam się dojść do porozumienia. Ja im nie przeszkadzam, a one sobie rosną bez przeszkód. Poza tym mają w sobie coś tak uroczego, że mogłabym je umieszczać wszędzie. Ten wianek jest prosty, minimalistyczny, ale efektowny.

Szybki kurs makramy
Makramą zajmowała się moja mama lata temu. Dziś ta technika wraca do łask zarówno we wnętrzach, jak i w biżuterii. Jako dziecko bardzo chciałam się nauczyć tych plecionek, ale jakoś nie miałam cierpliwości. Teraz chętnie wracam do tego pomysłu.


A na koniec trochę muzyki. Ostatni tydzień upłynął mi właśnie w takim lekko płynącym rytmie.

Przeczytaj też

1 komentarze

  1. Asiu bardzo się cieszę, że mój przepis na błyszczyk spodobał ci się. To naprawdę nie jest trudne, a wciąga niesamowicie. Efekt jak w przypadku błyszczyka sklepowego - długo utrzymuje się na ustach, daje ładny kolor. Poza tym ważne jest to, że kosmetyk zrobiony własnoręcznie jest w 100% naturalny, bez chemii, konserwantów. To lubię najbardziej!

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive