Figa z makiem #2

poniedziałek, sierpnia 08, 2016

Cześć!


Przygotowałam dla Was kolejną dawkę ciekawostek, inspiracji i pomysłów. Będzie coś z diy, coś do poczytania. Dla każdego coś fajnego.

Kryzys w blogowaniu

Muszę Wam przyznać, że miałam parę takich momentów, kiedy myślałam o tym, żeby zamknąć bloga. Brakowało mi czasu, siły, natchnienia i mobilizacji, żeby przygotować posty, zdjęcia. Czułam się winna z tego powodu i to blokowało mnie jeszcze bardziej. Czasem warto dać sobie trochę czasu na przemyślenie. O tym i wielu innych powodach przeczytacie w poście autorki bloga Pasje Karoliny.

Przydatne narzędzia dla blogerów

Podczas ostatniej konferencji See Bloggers jedną z prelekcji prowadził Artur Jabłoński. Jeżeli nie mieliście okazji jej posłuchać choćby na streamie to warto zajrzeć właśnie tu. Znajdziecie wiele przydatnych narzędzi i porad. Prawdziwa skarbnica wiedzy!

Jak stylizować zdjęcia na Instagramie

Tego tematu nie mogło u mnie zabraknąć. Często ostatnio wracam do tematu Instagramu, bo to niewątpliwie jeden z moich ulubionych kanałów. Zresztą kanału, który jest świetnym medium dla wszystkich, którzy tworzą piękne rzeczy. Dlatego wynalazłam dla Was kilka fajnych wskazówek o tym na co zwracać uwagę przy komponowaniu zdjęcia na Instagram oraz kilka wskazówek o tym, jak je obrobić.

DIY Diament ze słomek

Jako prawdziwy sukulentowo-kaktusowy maniak choruje na różne dodatki do dekoracji domu, które świetnie wyglądają w ich towarzystwie. Jednym z takich gadżetów są geometryczne formy, przeważnie ze szkła i metalu, takie szklane diamenty. Które także niemało kosztują niestety. Całe szczęście niezastąpiona Kasia z Twoje DIY ma głowę pełną pomysłów i potrafi wyczarować coś podobnego za niewielkie pieniądze. Sprawdźcie koniecznie!

Sposób na pastelowe zdjęcia

Uwielbiam zdjęcia w pastelowych kolorach. Zakochałam się w nich kilka lat temu. Ale niekoniecznie udawało mi się uzyskać ten efekt w postprodukcji. Jest Rudo właśnie wrzuciła porad jak osiągnąć taki efekt.


Udanego tygodnia!


Przeczytaj też

3 komentarze

Blog Archive