Figa z makiem #3

wtorek, sierpnia 30, 2016

Kolejna Figa z makiem, już trzecia. Spodobało mi się wynajdywanie ciekawych rzeczy w sieci. W końcu Internet to prawdziwa skarbnica wiedzy i pomysłów.


Kolczyki z Haftem Koralikowym

Uwielbiam haft koralikowy, chociaż muszę przyznać, że sama nie do końca nad nim panuję. Wstyd przyznać, ale to dlatego, że za mało trenuje. Na blogu Royal Stone jest mnóstwo różnych tutoriali, ale ten ostatnio rzucił mi się w oko. Myślę, że w ten sposób skonstruowany element może świetnie wpasować się w niejeden sutaszowy element.

Pasje Karoliny

Chcę Wam polecić ten blog. Cały. Często na niego zaglądam. Bardzo podoba mi się, jak wygląda, zdjęcia, przemyślane fonty, stylizacje przedmiotów i poruszane tematy. Myślę, że warto patrzeć, chłonąć czystość całej aranżacji i wyciągać wnioski.

Pastelowe królestwo

Piękne pastelowe zdjęcia i ciekawe pomysły - to wszystko znajdziecie na Instagramie Matta Crumpa. Wchodząc na jego profil, można się poczuć jak w sklepie z cukierkami. Na pewno ja mam takie odczucie. Dodatkowo, na Instagram Stories Matt zdradza wiele trików i porad o tym jak robić lepsze zdjęcia i animacje. Sprawdźcie koniecznie!

Zmiany na dobre

Czasem w ferworze codziennych zajęć zapominamy o sobie, albo łapiemy się na nawykach, których wcale nie chcemy mieć. Fajny i inspirujący wpis na ten temat, jakiś czas temu na blogu Design Your Life, jego autorka Alina opisała jakie zmiany i nowe nawyki stara się wprowadzić w swoje życie. Bardzo przydatny wpis, ciekawe spostrzeżenia. Naprawdę polecam.

Przeczytaj też

4 komentarze

  1. Dziękuję Asiu za wyróżnienie - zawsze z chęcią zaglądam na takie posty, ale nie spodziewałam się tu siebie! Dziękuję serdecznie <3 Reszty blogów nie znam więc z chęcią zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię polecać wartościowe blogi, a Twój na to na pewno zasługuje <3

      Usuń
  2. Jakie masz piękne logo w nagłówku! Uwielbiam kaktusy i akwarele, więc to miłość od pierwszego wejrzenia. :)
    Z linków najbardziej przypadł mi do gusty instagram Crumpa, świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Zajrzyj też na jego Instagram Stories! Dużo fajnych wskazówek i poczucia humoru

      Usuń

Blog Archive