Figa z makiem #4

czwartek, września 22, 2016



Muszę Wam przyznać, że przygotowywanie kolejnych odsłon tej serii, bawię się wyśmienicie. Można stracić poczucie czasu przeglądając coraz to nowe strony i blogi z ciekawymi pomysłami. 
Mam nadzieję, że tym razem też znajdziecie tu coś dla siebie.


Pozwolę sobie na odrobinę prywaty, ale chcę Wam pokazać blog mojej mamy. Prowadzi go już od dłuższego czasu dokumentując wszystkie etapy powstawania cudownego ogrodu i zabudowań na działce za miastem. Pisze wiele o roślinach. Znajdzie się też coś dla miłośników porcelany i mnóstwo ciekawych historii z dawnych lat. Jest rustykalnie i miło. Zajrzyjcie koniecznie!


Joankę poznałam parę lat temu na lokalnych targach rękodzieła. Szyje urocze nerki i torby. Prowadzi też bloga. Ujęła mnie u niej seria Po co to kupiłam, gdzie opisuje jak przerabia i dopasowuje do swojej figury ubrania wyszukane za grosze na przykład w second handzie. Fajny sposób na oswojenie się z tematem, dla tych którzy chcieliby nauczyć się szyć.


Uwielbiam łapacze snów. Mam do nich słabość w każdej postaci. Te na stronie Projekt Dom są bardzo kobiece, delikatne i rustykalne. Mają w sobie coś buduarowego i kojarzą mi się z sypialnią w małym drewnianym domku pod lasem. Można je wykonać samemu. To wcale nie takie trudne.


Coś dla tych, którzy nie tylko lubią wszystkie pomysły z serii zrób to sam, ale także nie obcy im jest recykling i nadawanie nowego życia pozornie niepotrzebnym już przedmiotom. Prawdziwa skarbnica pomysłów. 





Przeczytaj też

0 komentarze

Blog Archive