Handmade Cuda: Pleciona Bransoletka

sobota, października 08, 2016


Znacie na pewno stwierdzenie, że najprostsze rozwiązania są najlepsze. Mam dla Was kolejny dowód na to, że ta teoria ma w sobie wiele prawdy. Uwielbiam sutasz, bogate formy, duże naszyjniki i kolczyki. Ale czasem dla kontrastu wybieram coś prostszego w formie i minimalistycznego, jeśli chodzi o dobór materiałów.

Ponieważ moja głowa jeszcze myśli o lecie, pomyślałam, że pokażę Wam ten błękitny skarb od Splot Plot. Gruby splot i kolor tego sznurka sprawił, że była to moja ulubiona ozdoba minionego lata. Idealnie pasowała do mojej błękitnej maxi sukienki z białymi haftami i małej płóciennej torebki.

Zimą również z niej nie zrezygnuje i będę ją nosić do jasnych szarości. Tak sobie myślę, że taki pleciony naszyjnik do kompletu byłby świetnym pomysłem. Co Wy na to?






Przeczytaj też

3 komentarze

  1. ojej, prześliczna! Lubię takie własno-ręcznie robione biżuterie, tymbardziej że jestem sentymentalna ;)

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive