Bogactwo czerni

sobota, listopada 26, 2016



Dawno uszycie kolczyków nie sprawiło mi takiej frajdy. Aż nie mogłam się doczekać, kiedy będę mogła je Wam pokazać. Projekt powstał spontanicznie, po tym jak w łapki wpadło moje ostatnie koralikowe zamówienie.

Grafitowe, trójkątne, szklane kryształki nadają blask czarnej, rozbudowanej formie kolczyków. Będą idealne na sylwestrową imprezę.

Czas na podsumowanie 2016 roku jeszcze przyjdzie, ale cieszę się, że tegoroczna jesień dała mi kopa i z wielką chęcią sięgam po sznurki. Mam nadzieję, że do końca roku uda mi się Wam pokazać jeszcze parę sutaszowych rzeczy. Właśnie pracuję nad czymś, czego jeszcze z sutaszu nie robiłam. Premiera po Mikołajkach ;)

Póki co jednak zostawiam Was z moimi nowymi cacuszkami. Dajcie znać co sądzicie o takiej monochromatycznej wersji sutaszu.

A może macie ochotę na zdjęcie na "modelce"?








Przeczytaj też

5 komentarze

  1. Czary - jeden z moich najulubieńszych kolorów <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Są piekne ! :D lubię czarny kolor, to klasyka :)
    Zdjęcie na modelce wskazane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudo!!! zawsze będę żałować, że nie mogę mieć przekłutych uszu i nosić kolczyków.

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive