DIY magnetyczna paleta na cienie

poniedziałek, grudnia 26, 2016


Do tego DIY zainspirował mnie mój mąż, który zawsze rano irytował się, kiedy grzechotałam w pudełku z cieniami, szukając od odpowiedniego koloru i tym samym go budziłam. Zresztą sama byłam tym poirytowana, bo nie wiadomo jakim cudem zawsze ten cień, którego szukam  znalazł się na samym dnie pudełka. Postanowiłam coś z tym zrobić. Pomyślałam o magnetycznej palecie. Ale zanim taką kupię, muszę sprawdzić czy mogę ją zrobić sama.

Przejrzałam moje zbiory rzeczy różnych i wpadłam znalazłam rozwiązanie. To co będzie Ci potrzebna znajdziesz poniżej.







GOTOWE!

Tym sposobem mamy gotową własną paletę. Oczywiście dobór kolorów i wzorów zostawiam Wam. Jeżeli chcecie wiedzieć jak wydobyć swoje z opakować to zajrzyjcie do Ewki, tam wszystko jest świetnie opisane (TU).

Jeśli chodzi o to jak umocować cienie magnetycznie to wystarczy samoprzylepna taśma magnetyczna, którą możecie kupić na przykład w sklepach budowlanych typu Leroy Merlin, lub zajrzyjcie na dział handmade w Empiku. Zawsze też można do tego wykorzystać magnesy na lodówkę dodawane czasem np. do jogurtach.



Przeczytaj też

7 komentarze

  1. Bardzo mi się przyda, moje cienie walają się po całej szufladzie. Fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. DIY powstające ze zdenerwowania męża ;) ale fakt, taka własnorobna paletka jest dobrym rozwiązaniem. Bo co prawda, są firmy, które oferują i magnetyczne cienie i paletki w ogóle super, tylko nie każdy ma ochotę kupować tylko cienie z np. wyłącznie Art Deco, a inne są już niekompatybilne, wrrr :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Paletki magnetyczne są bardzo przydatne. Ja swoją nabyłam w Inglocie, ale własnej roboty też jest fajna :-)

    Pozdrawiam,
    Ania I.K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgodnie z zasadą że proste pomysły sa najlepsze...bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam DIY. Sama lubię coś czasami popełnić. Z chęcią będę podglądać. A magnetyczna paletka, jest po prostu genialna w swojej prostocie. Świetnie to zrobiłaś. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł i oryginalne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive