Figa z makiem #6

czwartek, grudnia 01, 2016


Nawet nie wiem kiedy to się stało. Listopad minął mi błyskawicznie i nie bez przygód. Mogę do nich zaliczyć między innymi skręconą kostkę, katar i parę wycieczek do Warszawy. Mówiąc krótko: działo się!

Udało mi się też zebrać parę ciekawych linków, które chciałabym Wam polecić.


Lepsza organizacja czasu i zadań

To jest to z czym zmagam się nieustająco. To taka wewnętrzna walka między moim wewnętrznym roztrzepaniem, a świadomością, że kiedyś w końcu nie ogarnę. Ale jest już postęp i wprowadzam po kolei pewne modyfikacje mojego sposobu pracy (zarówno zawodowej, jak i tej poza) i widzę już postęp. Chyba jest dla mnie szansa. Na blogu Draqilki znalazłam 3 ciekawostki na ten temat. Jest w nich wiele prawdy. Sprawdź koniecznie!



Czy kaktusy są skomplikowane?

Uwielbiam kaktusy i sukulenty, choć pewnie trudno się zorientować (wiem, wiem, suchar taki, że hej). O ile mój mąż ma rękę do roślin, dba o każdy listek, podlewa raz w tygodniu, przesadza itd., to ja jestem raczej z tego gatunku, który zasuszy wszystko co zielone. No może nie wszystko, ale wiele. Na szczęście kaktusy i sukulenty to ten kaliber, który umie ze mną przetrwać. Ja za to uwielbiam je za to, że są wybitnie fotogeniczne. Na blogu Marheri Crafts znalazłam wiele ciekawych informacji na temat ich pielęgnacji. Kto wie, może zostanę jeszcze dobrą kaktusową ogrodniczką?



Urban Jungle

Jak już jesteśmy w temacie roślin, to jestem ciekawa czy znacie projekt Urban Jungle. Obserwuje go na Instagramie i nie mogę się napatrzeć na cudowne zdjęcia, kapitalne wnętrza i piękne rośliny. Więcej szczegółów i piękne zdjęcia znajdziecie na blogu 30 w trampkach.



Marmurowe tło fotograficzne

Ostatnio moje ulubione ostatnio tło do robieni zdjęć to marmur. Na pewno jeszcze nie raz je zobaczycie. Jeżeli też takie lubicie, to można je zrobić w prosty sposób. Sprawdźcie!



Rękodzieło w social media

Na koniec coś ode mnie. Jeżeli jeszcze nie mieliście okazji zobaczyć to stworzyłam na Facebooku grupę dla rękodzielników, którzy chcą dowiedzieć się więcej o social mediach, mechanizmach ich działania i sposobach na budowanie fajnej społeczności wokół swojego bloga lub marki. W grupie dyskutujemy, szukamy odpowiedzi na pytania i pomagamy sobie. Szersze tematy opisuje na blogu.
Jeżeli chcecie się przyłączyć to zapraszam serdecznie



Przeczytaj też

2 komentarze

  1. Też zdecydowanie należę do tych co całą zieleninę ususzą, tylko kaktusy ze mną wytrzymywały, więc ostatnio posiłkuję się ciętymi kwiatami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Ostatnio chętnie układam kompozycje w gąbce florystycznej. Fajnie się sprawdza.

      Usuń

Blog Archive