Szybkie DIY: Świąteczny świecznik

piątek, grudnia 02, 2016



Przygotowałam dziś szybki post z ekspresowym pomysłem na świecznik świąteczny. Świetnie sprawdzi się zarówno na stół. Można zrobić takich więcej i udekorować nimi większy rodzinny stół. Albo wykorzystać jako element większej kompozycji na komodzie lub stoliku. U mnie na pewno zajmie miejsce obok zrobionej w zeszłym roku filcowej choinki.

U mnie w tym roku w świątecznych dekoracjach króluje szarość, srebro i biel. W takich kolorach też przygotowałam mój świecznik, ale sprawdzi się świetnie w każdym zestawieniu kolorów.

W tym wypadku wykorzystałam szklane naczynie, które zostało mi po wypaleniu jednej z biedronkowych świeczek, taśmę dwustronną, kawałek ozdobnej wstążki i dekoracyjne kamyki. Przydadzą się też nożyczki, ale to oczywista oczywistość. Poniżej cała instrukcja w 4 krokach.
Skoro szybkie DIY, to po co więcej.





Przeczytaj też

2 komentarze

  1. super pomysł :) proste a prezentuje się bardzo ładnie i stylowo :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo szybki i efektowny pomysł <3 Jeśli masz ochotę obejrzeć moje pomysły zapraszam na dekorujchwile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive