Figa z makiem #7

niedziela, stycznia 29, 2017


W tym roku nie było jeszcze postu z tej serii, więc czas to nadrobić. Styczeń już się kończy i muszę przyznać, że nie do lekkich nie należał, ale jak mówi moja koleżanka - czas podnieść koronę i zabrać się za robotę! Co tym samym czynię :)

15 rzeczy, których potrzebuje każda blogerka

Bardzo podoba mi się, jak Paulina z bloga One Little Smile to ujęła. I wcale nie chodzi tu o gadżety, drogie komputery czy wypasiony aparat fotograficzny. To raczej lista cech charakteru i tego co naprawdę jest ważne. Musicie przeczytać!

Shadow box, czyli magia papieru i światła

W mojej grupie są same zdolne dziewczyny. Raz na jakiś czas porzucamy tematy social mediów i dzielimy się swoimi pracami. Jedna z nich z pomocą papieru i odrobiny światła tworzy magiczne obrazki. Ja się totalnie zakochałam. Myślę, że możecie sami spróbować wyczarować własne wzory.

Jaki typem rękodzielniczki jesteś?

Mam wiele koleżanek, które zajmują się rękodziełem. Wszystkie robią cudowne rzeczy, ale sposób działania każdej z nich jest inna. 5 takich typów działania znajdziecie na blogu Creative Hobby. Ja zdecydowanie jest ta Kreatywna, a Wy? Dajcie znać w komentarzach.

Warto czasem zaryzykować

Może się wydawać, że otrzymanie wypowiedzenia w pracy to dramat. Fakt, jest to niemiła sytuacja i na pewno nikt z nam nie chciałby się z nią mierzyć. Jestem przekonana, że można z tego wyciągnąć lekcję i zmobilizować się do działania. Właśnie o tym, możecie poczytać na blogu Samowite przygody i myśli.

Case na telefon Oreo

Uwielbiam ciastka Oreo i wszystko co z nimi związane. To DIY na etui do telefonu jest świetne. Swoją drogą mogliby sprzedawać ciastka tej wielkości.


Przeczytaj też

1 komentarze

  1. Ciasteczko Oreo, wielkości dłoni, to dopiero must have na ciężki dzień. Uwielbiam takie obudowy 👍🏻

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive