Makeover tablicy na kuchenne menu

czwartek, marca 09, 2017



Dość dawno temu pokazywałam Wam na blogu tablicę, która zawisła w mojej kuchni i pozwalała organizować tygodniowe menu (jeżeli macie ochotę wrócić do tego posta, to zapraszam TU). Bardzo dobrze sprawowała się przez prawie 3 lata, ale ostatnio miałam z nią taki problem, że przestała się doczyszczać i nie mogłam wymieniać na niej menu. Poza tym zwyczajnie mi się znudziła. Postanowiłam dać jej drugą szansę i trochę przerobić. Z pomocą przyszła mi okleina meblowa i moje odkrycie z Tigera, czyli okleina tablicowa. Poniżej pokażę Wam krok po kroku, jak to zrobiłam.
Teraz prezentuje się lepiej i myślę, że posłuży mi jeszcze trochę.

Dajcie znać, jak podoba Wa, się taka przemiana.









Przeczytaj też

13 komentarze

  1. Sama tworzę i lubię pomysły innych, jak wiele inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł i inspiracja :) Uwielbiam tego typu kreatywne rzeczy, zawsze można stworzyć coś z niczego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Powstrzymuje nas tylko nasza wyobraźnia.

      Usuń
  3. Aż sobie sprawię taką tablicę - genialna jest <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetny pomysł! Aż sobie odgapię

    OdpowiedzUsuń
  5. Też wykorzystam ten pomysł, bo jest świetny. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A tośmy się zgrały! Ja w tym tygodniu opublikowałam wpis o tablicy suchościeralnej, ale nie do kuchni, a do witania gości :) (http://mypresents.eu/kreatywnie-powitac-gosci-tabliczka-suchoscieralna/)W związku z tym, że sklep, w którym ją kupiłam, właśnie zamknięto, a nigdzie nie mogę znaleźć podobnej, może wykorzystam kiedyś Twój pomysł na przywrócenie jej do stanu używalności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł - ja zostawiam liściki po całym mieszkaniu ;)
    Obiad w lodówce, wywieś pranie z pralki, miłego dnia, wrócę później ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł. Ja już od dawna przymierzam się na zrobienie takiej tablicy ogłoszeniowej w domu. Moja rodzinka na pewno by z tego korzystała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sprytne, nietrudne i pożyteczne - w sam raz dla takiego lenia, jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiedziałam, że jest farba tablicowa, ale o okleinie nie słyszałam do tej pory. Super, bo już myślałam, że będę musiała lodówkę malować, a tu wystarczy okleić ;-)

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive