Share Week 2017

sobota, marca 18, 2017



Share Week to inicjatywa Andrzeja, którą bardzo lubię i kiedyś brałam już w niej udział. Z tego co pamiętam, w zeszłym roku nie udało mi się wziąć udziału. Przespałam, przyznaję. Ale w tym roku postanowiłam tego nie zrobić i dlatego mam dla Was ten post.

O co chodzi w Share Week?

To akcja, która polega na tym, że na swoim blogu, publikujesz posta z listą trzech blogów, które lubisz, cenisz, chętnie czytujesz. Jednym słowem, są dla Ciebie ważne. Dodatkowo dajesz jeszcze znać Andrzejowi (wszystkie instrukcje znajdziesz TU).

Moje ulubione blogi

Design Your Life

Bloga Aliny czytam już od dłuższego czasu. Ma bardzo fajne podejście do życia (takie na luzie) i dobre oko do fotografii. Obie mamy słabość do sukulentów. Ostatnio opublikowała świetny wpis o tym jak zmieniła zdanie i swoją drogę zawodową. Naprawdę warto tam zajrzeć.

Workshop

Na bloga Kasi zaglądam w poszukiwaniu inspiracji do mojego bullet journala i innych ciekawych pomysłów. Bardzo też lubię czytać jej Weekendowniki. Lubię tam też zaglądać dlatego, że wszystko jest miłe dla oka, teksty ciekawe, a wszystko z pięknymi zdjęciami. Mam nadzieję, że mój blog też kiedyś będzie taki ładny.

Scraperka

To chyba najpiękniejsze mieszkanie polskiej blogosfery, a na pewno domowe biuro. Najpiękniejsze zdjęcia flatlay. Uczta dla mnie wzrokowca. Ja nie tylko lubię czytać blogi, ale je oglądać też.

Mam nadzieję, że spodobają się Wam tak samo jak i mnie. Żeby wziąć udział w Share Week macie jeszcze czas do 26 marca. Koniecznie podzielcie się swoimi ulubionymi blogami.




Przeczytaj też

4 komentarze

  1. do Aliny z Design Your Life czasami wpadam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. #shareweek mógły być co miesiąc - tyle wspaniałych miejsc odkryłam w tym tygodniu, że to się po prostu w głowie nie mieści. I mysle ze to odczucie jest dosc powszechne - kazdy z nas ma jakis znajomych blogerow, ale czasem fajnie jest zajrzec do jakiegos zupenie innego zakatka internetu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Design your life rownież mnie urzekło ;)
    Ja polecam http://www.cammy.com.pl/ <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kojarzę jedynie pierwszy z blogów, ponieważ od czasu do czasu zdarza mi się tam zaglądać. Dwa pozostałe blogi są mi nieznane, ale chętnie zajrzę, aby zorientować się czy znajdę tam coś dla siebie ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive