Pomysł na DIY: Szklarenka na sukulenty

niedziela, maja 14, 2017


Od dawna marzyła mi się szklarenka na parapet, taka w której będę mogła trzymać moje sukulenty. Na pewno wiecie, że mam na ich punkcie bzika. Nie sposób tego nie zauważyć. Przeglądałam internet w poszukiwaniu takich szklarenek, ale ponieważ to teraz modny wnętrzarski dodatek, to ceny potrafią być zawrotne. W czasie tych poszukiwań natrafiłam na youtubie na bardzo fajny tutorial. Okazało się, że taką szklarenkę można w prosty sposób wyczarować z ramek na zdjęcia. Filmik ten znajdziecie poniżej i na kanale bardzo pomysłowej IdunnGoddess. Koniecznie sprawdźcie od 4.42 minuty.




Ja wykorzystałam ramki kupione za parę złotych w Pepco. Ważne, żeby je dobrze dopasować. Dodatkowo dno szklarenki wykleiłam okleiną marmurową. Całość poszła sprawnie z pomocą pistoletu na gorący klej i mojego współmęża. Nie mogłam w okolicy znaleźć takich małych zawiasów, więc zrobiliśmy ze ze skóry. To też fajny pomysł do wykorzystania. Jeszcze nie wiem, czy nie przemaluje jej na biało. Ale póki co podoba mi się taka drewniana.

Dajcie znać jak Wam się podoba takie rozwiązanie.








Przeczytaj też

16 komentarze

  1. Świetny pomysł, nie wpadłabym na to. Wygląda o wiele estetyczniej, niż zwykłe, szklane terrarium na parapecie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny pomysl mnie rowniez chodzi taki od pewnego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wykonanie i dobry pomysł na zaoszczędzenie pieniędzy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz bardzo modne są przeszkolone kuferki na biżuterię, przezroczyste torebki ale taki pomysł w kontekście kwiatów najbardziej do mnie przemawia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten pomysł, fajne wykorzystanie ramek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie pomysły! Świetnie Ci to wyszło. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W Ikea są takie szklarenki (http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/70186603/) za 50 zł ale wiadomo, że zrobiona samodzielnie to dodatkowa frajda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł i perfekcyjne wykonanie! Pięknie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta szklarenka na sukulenty czy choćby tealight jest świetna ;) niedługo też bym chciała taką zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały pomysł, piękne wykonanie, a efekt uroczy :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny pomysł, w życiu bym na to nie wpadła!
    Muszę podpowiedzieć ten sposób mężowi, to on u nas zajmuje się roślinami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście jak dla zapalonego ogrodnika czyli mnie to super pomysł. Sama bardzo lubię sukulenty i w domu i na rabatach są ogromnie praktyczne i łatwe w uprawie ;]
    Pozdrawiam Martyna z www.wpuszczonawmaliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł :) Od dawna podobają mi się te skrzyneczki w końcu będę mogła wykonać własną :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Toż to genialny pomysł! Tym bardziej, że sukulenty to moje ulubione kwiaty (i jedyne, które są w stanie ze mną wytrzymać...:D)

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive