Figa z makiem #10

niedziela, czerwca 04, 2017



Muszę Wam powiedzieć, że tegoroczna wiosna to ma dynamikę. Mam na myśli nie tylko pogodę. Ale chyba polubiłam zmiany, a może po prostu przestałam się ich bać. Tak, czy inaczej, czasem warto zaryzykować i zrobić coś po swojemu. Ale o tym innym razem. Mam dla Was nową dawkę linków do poczytania.

Jest Rudo o czytelnikach

Tak się zastanawiam od jakiegoś czasu, dlaczego lubimy umniejszać zasługi innych ludzi i wyrokować o tym, która praca jest lepsza, a która nie. Kto pracuje, a kto udaje, że pracuje. Kto ma prawdziwą rodzinę, a kto nie i jak tam prawdziwa rodzina powinna wyglądać. Cieszę się, że Natalia napisała ten post. Dajmy sobie przestrzeń do tego, żeby myśleć inaczej i podejmować różne decyzje, dzięki temu świat jest taki różnorodny.

Jak zostać stylistką

Może ktoś z Was myślał o takim zawodzie. Ale jak to ugryźć? Bardzo fajny artykuł na ten temat znajdziecie na blogu Innooka.pl, gdzie Kasia przygotowała trochę wiedzy i rad w pigułce. Zajrzyjcie koniecznie!


DIY Piórnik do bullet journal

Nie może zabraknąć u mnie jakiegoś fajnego DIY. Tym razem pomysł na piórnik do bullet journala. Na gumce i do tego z haftowanym kaktusem (a jakby mogło być inaczej). A tak na serio, to jest naprawdę prosty i sprytny sposób na organizacje tego czego codziennie używamy przy naszym bujo.

Darmowa biblioteka sztuki

Muzeum Guggenheima w Nowym Jorku to jedne z tych muzeów, które marzy mi się odwiedzić. Budynek, który jest dziełem sztuki i skarbnicą twórczości artystów z całego świata. Ale zanim tam pojadę jest jeszcze inny sposób na przygodę ze sztuką. Muzeum to udostępniło na swojej stronie ponad 200 tytułów książek i albumów o sztuce. Zbiór jest naprawdę fajny i można tam znaleźć wiele inspiracji. To zawsze dla mnie mega radocha, kiedy pojawiają się takie okazje.

Komoda w egzotyczne liście

To jest dopiero DIY na punkcie którego zwariowałam. Uwielbiam design starych mebli z lat 60 czy 70. Czasem to co przeszkadza to dziwny odcień drewnianej okleiny lub po prostu ślady używania. Ale na to też jest sposób. To co Paula zrobiła z taką komodą to jest totalny obłęd. Od tej pory przeglądam wszelkie pobliskie wystawki w poszukiwaniu podobnej komody z którą też zrobię czary!



Przeczytaj też

0 komentarze

Blog Archive