DIY Trampki w kaktusy

poniedziałek, lipca 03, 2017



Przygotowałam dla Was szybki sposób na odmianę starych trampek, które już Wam się znudziły. Wierzcie mi, szybciej i prościej się nie da, więc to coś w sam raz na wakacje.

Ja swoje trampki mam już parę lat. Na początku sezonu wrzuciłam je jak zawsze do pralki, wyprałam, wysuszyłam i doszłam do wniosku, że jednak chcę do nich coś dodać. Postanowiłam się rozejrzeć po dziale plastycznym pobliskiego centrum handlowego. A tam znalazłam markery do tkanin (możecie je też kupić na przykład w Empiku), więc wpadły do mojego koszyka. A dalej historia jest banalnie prosta. Ja, trampki i flamastry to się musi skończyć kaktusami. Ale to co Wy narysujecie na swoich to pozostawiam Wam.








P.S. To trochę jak malowanie mazakami po wszystkim  co wpadnie Wam w rękę, kiedy byliście dziećmi. Ale teraz to wszystko macie na legalu ;)





Przeczytaj też

4 komentarze

  1. Idealny wzorek na lato :)
    Ja noszę czerwone i granatowe trampki, więc raczej mazać po nich nie będę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny efekt :) A trampki dzięki kilku minutom pracy stały się unikatowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowe :) Bardzo lubię odświeżanie przedmiotów, dzięki czemu nadajemy im drugie życie - czasem o wiele ciekawsze!

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive