Figa z makiem #11

sobota, lipca 22, 2017



Cześć,

w ramach porządkowania tematów blogowych i około blogowych podjęłam decyzję, że seria Figa z makiem zostanie serią weekendową i będę Wam w niej podsyłać ciekawe tematy w sam raz do porannej, weekendowej kawki, czyli w sobotę lub w niedzielę rano. Mam nadzieję, że zainspirujecie się lub przeczytacie coś ciekawego. Ja bardzo lubię przeglądać takie wpisy u innych i wynajdywać nowe pomysły, trafne wskazówki, coś na co sama nie trafiłam w odmętach internetu.

Kiedy czytacie ten wpis, ja właśnie pomykam na drugi dzień See Bloggers i mam nadzieję, że ten dzień okaże się udany. A dla Was przygotowałam parę ciekawych linków i coś do poczytania.

Niedzielniki Agwer

Agnieszkę i jej niesamowite makijaże oraz zdjęcia na blogu. Ale to nie wszystko. Bardzo lubię czytać jej niedzielniki. To taka seria postów do czytania, do wspólnej dyskusji. Agnieszka dzieli się tam swoimi przemyśleniami na różne tematy, podsumowuje miniony tydzień, dzieli się ciekawostkami. Koniecznie zajrzyjcie do niej i zobaczcie sami.


Jak zrobić makatkę

Jeszcze się Wam nie chwaliłam, ale jakiś czas temu kupiłam sobie takie niewielkie, drewniane krosno, bo marzy mi się makatka. I tak się zbieram i zbieram w tej materii i chyba jestem już coraz bliżej. A to wszystko przez Inuinkę, którą znalazłam na Instagramie i też chcę takie cacko. Ale najpierw czas zapoznać się z tematem. I w związku z tym szukałam wskazówek i tutoriali, aż trafiłam na bloga Design or Breakfast, gdzie znalazłam cenne wskazówki i linki z tutorialimi. Więc, jeśli chcecie spróbować, to polecam.

Karteczki na Instagram

No i nie może zabraknąć tutaj instagramowego tematu. Ja ostatnio mam totalnego bzika na punkcie tego serwisu i przywiązuję dużą wagę do zdjęć tam umieszczanych. Stąd też wiele gadżetów, których używam do stylizowania swoich zdjęć. Ostatnio na topie poza ananasami i liśćmi monstery są małe karteczki z różnego rodzaju hasłami, np. Hello, Good morning, czy Coffee. Ja swoje kupiłam w Lemon Ducky, ale możecie też takie wydrukować sobie sami. Na blogu Pasje Karoliny znajdziecie cały set takich kartek do druku.


Udanej niedzieli!



Przeczytaj też

3 komentarze

  1. Weekendowa kawka i tematy do niej na blogu to fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie mi się podobaja makatki. Jak zrobisz, to koniecznie sie pochwal na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. pochwal sie makatka jak zrobisz :)

    OdpowiedzUsuń

Blog Archive