Handmade Cuda: Folkowa nowoczesność od Matuula

piątek, sierpnia 11, 2017



Na Matuulę trafiłam dzięki mojej koleżance z pracy, która opowiedziała mi parę słów o tej marce, kiedy rozmawiałyśmy o tym, czy ludowe wzory mają szansę zaistnieć w nowoczesny sposób i być modne? Zaciekawiona zajrzałam na stronę i muszę przyznać, że przepadłam. Torby i plecaki, koszule, krawaty. Coś dla niej i coś dla niego.



Wszystko w prostych, klasycznych krojach, z fajnych tkanin, a haft ze wzorem jednego z regionów Polski to wisienka na torcie. Taki akcent, który sprawia, że zwykły plecak czy krawat zyskuje wyjątkowy charakter i przestaje być nudny. To idealne połączenie współczesnego designu i tego co najlepsze z polskiego folkloru.

Ja wybrałam worek na plecy z haftem włodawskim, niebieskim z bordowymi akcentami. Ostatnio ta kolorystyka pasuje mi najbardziej. A niebieskości i granaty jakimś dziwnym trafem zdominowały moją szafę. Bardzo spodobało mi się rozwiązanie zastosowane w zamknięciu plecaka. Kiedy nosisz go na plecach, sznurek się zaciąga i trudno się do niego dostać, mimo że jest zapinany.




Dodatkowo do plecaka miałam okazję otrzymać coś jeszcze, co będzie nowością u Matuuli, Haftowane kaboszony, które pewne zdolne ręce zamieniły w piękne sutaszowe kolczyki. To ekscytujące, bo pierwsze raz mam kolczyki wykonane tą techniką, których nie zrobiłam sama. Ale są naprawdę śliczne i mają w sobie delikatność. Myślę, że w tej odsłonie sprawdziły by się nawet jako ślubna biżuteria.

Plecak jest jednym z moich letnich hitów. świetnie pasuje do moich sukienek i trampek. Co najważniejsze jest bardzo starannie wykonany a materiały są naprawdę porządnie. Ja mam słabość do płótna z którego uszyty jest plecak. Pamiętam podobne, z którego moja mama wyczarowywała cuda, kiedy byłam mała. Jestem przekonana, że nie jeden sezon wakacyjny przetrwamy razem.

Matuula!!!
Robicie fajną robotę!







PS Z tego co wiem, sutaszowe kolczyki z haftowanymi kaboszonami pojawią się w sklepie Matuula już niedługo!






Przeczytaj też

0 komentarze

Blog Archive