Cześć,
czas na nowy odcinek InstaPrasówki i dawkę informacji o tym, co ciekawego pojawiło się właśnie na tej platformie.
W tym odcinku opowiada między innymi o:
- kolejnych testach ukrywania polubień na Instagramie
- case'ie szkockiej influencerki parentingowej i reklamie leków
- nowych sposobach Instagrama na walkę z cyberprzemocą
- jak turyści na Bali poczuli się oszukani przez Instagram
- jak marka Diesiel straciła 14 tys. followersów
InstaPrasówkę możecie oglądać na moim InstaStories. Szukajcie w wyróżniowych na profilu @madebygigiblog.
A jeżeli wolicie wersję do słuchania, to InstaPrasówka jest dostępna też w formie podcastu na SoundCloud, Himalaya i Spotify.
Nius nr 1
Instagram testuje ukrycie polubień w kolejnych krajach:
Nius nr 2
Brytyjski urząd uznał, że instagramerka, która ma ponad 30 tys. followersów podlega prawu dotyczących reklamy
Nius nr 3
Instagram przedstawia nowe narzędzia do walki z cyberprzemocą i nękaniem
Nius nr 4
Turyści na Bali mocno rozczarowani jedną z popularnych na Instagramie miejścówel?
https://www.insider.com/bali-tourist-spot-popular-instagram-fake-photo-op-2019-7?fbclid=IwAR2o3hGjml6zw6xl_g1tHHvm3gFya5bCO6xTte7MXTbcMDrip9QGyXtViow
Nius nr 5
Marka Diesel straciła 14 tys. followersów na Instagramie i co dalej?
https://marketingprzykawie.pl/espresso/diesel-swietuje-utrate-14-tys-fanow-instagramie/?fbclid=IwAR07ypO29Eh5yc9dcgUan2nhXprDMAykQTauClr7aK-bae7EY0RKDxxMuuA